Vanaf heden mogen wij onszelf gecertificeerde partner van SnelStart noemen. De koppeling die door ons is ontwikkeld is geautoriseerd door SnelStart. Hiermee mogen en kunnen wij iedere klant van SnelStart voorzien van een automatische koppeling met het boekhoudprogramma. Software partner word je niet zomaar. Hiervoor moeten slimme oplossingen worden aangedragen, zodat de koppeling naadloos aansluit op het SnelStart pakket.
Maar hoe is dit partnerschap tot stand gekomen?
Gecertificeerde SnelStart Partner
Het partnerschap is tot stand gekomen omdat een aantal partners niet meer de tijd heeft om orders handmatig in te boeken. De online verkopen zijn de laatste maanden enorm toegenomen, waardoor menselijke fouten ook toe namen. Denk hierbij aan typefouten in naam en adres, maar ook facturen die niet juist werden opgesteld en verzonden. Enorm frustrerend en dus zochten ze contact met ons zodat wij een oplossing tussen het boekhoudprogramma, SnelStart, en onze software aan konden dragen.
De API-koppeling als resultaat
Om de wens van de klant te voorzien, hebben wij een projectplan opgesteld in samenwerking met SnelStart. Het contact verliep soepel, waardoor wij in een korte periode de API-koppeling hebben kunnen ontwikkelen en integreren. De koppeling is dusdanig opgezet dat wij ten alle tijden updates uit kunnen voeren. Zo kunnen wij de koppeling indien gewenst steeds verder uitbreiden.